• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 21015

دستگيري کلاه بردار اينترنتي با شگرد تبليغ تحصيل خارج از کشور در ابهر

پیام ملّت- فرمانده انتظامي شهرستان ابهر از دستگيرى فردي که با شگرد تبلغات مشاوره تحت عنوان تحصيل در خارج از کشور در فضاي مجازي از شهروندان کلاهبرداري مي کرد خبر داد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»  سرهنگ محمد مهديخاني گفت : در پى شکايت يكي از شهروندان مبني بر كلاه بردارى ۴۰۰ ميليون ريالي به جهت اعزام وي براي تحصيل در يکي از کشور هاي اروپايي در فضاي مجازي بلافاصله، پيگيرى موضوع در دستور كار كارشناسان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت. 

وی گفت:با توجه به اظهارات شاكى کارشناسان تحقيقات علمي و تخصصي خود را آغاز کرده و موفق شدند هويت اصلي فرد کلاهبردار را در يکي از استانهاي مرکزي کشور شناسايي و با اخذ نيابت قضايي به محل عزيمت و طي عمليات ويژه وي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد. 

سرهنگ مهديخاني اظهار داشت: متهم پس از دستگيري در مواجهه با ادله و مستندات پليس صراحتاً به جرم خود اعتراف و پرونده به دادسرا ارسال شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان ابهر در پايان به شهروندان توصيه کرد: همشهريان و کاربران در خصوص آگهي هايي مانند تحصيل در خارج از کشور بسيار مراقب باشيد زيرا احتمال كلاهبرداري در اين گونه موارد وجود دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست