• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 21012

۱۱٫۱ درصد از تعاونی‌های استان زنجان، متعلق به بانوان است

پیام ملّت- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از سهم سهم ۱۱٫۱ درصدی بانوان از تعاونی‌های استان زنجان خبر داد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ۱۱٫۱ درصد از تعاونی‌های استان زنجان، متعلق به بانوان است گفت: تعداد کل تعاونی های فعال استان ۱۲۰۷ عدد بوده که از این تعداد، ۱۳۴ تعاونی متعلق به بانوان است.

محمدرضا یوسفی افزود:  تاکید کرد:اشتغال زنان موجب بالا رفتن سطح درآمد و رفـاه خانواده و افزایش نرخ مشارکت در عرصه اقتصاد می‌شود.

یوسفی اشتغال زنان را موجب بالا رفتن سطح درآمد و رفاه خانواده و افزایش نرخ مشارکت در اقتصاد دانست و ادامه داد: مشارکت زنان در گروه های تعاونی، علاوه بر رفع نیازهای اقتصادی موجب خودباوری و استقلال مالی زنان می‌شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت جایگاه زنان در اشتغال و کارآفرینی، ایجاد و تقویت تعاونی‌های بانوان موجب می‌شود تا زنان در کنار مردان به تولید سرمایه و ارائه خدمات اجتماعی، اقتصادی و سایر فعالیت‌ها بپردازند. درصورتی که جامعه زنان جویای کار با مزایای فعالیت‌های گروهی و کار جمعی آشنا و دستگاه‌ها به اجرای مزایای قانون بخش تعاون ملزم شوند،‌ جهش اقتصادی در حوزه زنان و اشتغال پایدار به وجود خواهد آمد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست