• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 21027

تشریح برنامه های سپاه زنجان در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام ملّت- معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان برنامه های سپاه زنجان در نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در واقع گرامیداشت یک مکتب،تبیین یک راه ویک مدرسه دست آموز است که میبایست با اجرای برنامه های متنوع در راستای این مکتب تلاش نمود.

سرهنگ مسعود رمرودی گفت: سردار سلیمانی نه تنها به عنوان یک ایرانی مسلمان قهرمان در جهان اسلام مایه مباهات ملت ایران است بلکه تمام ملت های مسلمان این شخصیت والا را به عنوان قهرمان ومظهر شجاعت می دانند.

وی خاطرنشان کرد:بنابراین بزرگداشت یاد ونام سردار مقاومت در لبیک به ولی امر مسلمین جهان؛امام خامنه ای(مدظله العالی) بوده وادای دینی به مجاهدت های خالصانه این شهید و دیگر شهدای جبهه مقاومت بویژه شهید ابومهدی المهندس وشهیدهادی طارمی که الگوی مقاومت هستند،می باشد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: «مرد میدان» شعار و نماد محوری مراسم امسال در نظر گرفته شده است که برگرفته از سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعنوان «مرد میدان شما ما هستیم»،می باشد.

رمرودی با اشاره به تشکیل ستادهای استانی وشهرستانی برای برگزاری هرچه باشکوهتر سالگرد شهید سلیمانی که همزمان با دهه بصیرت وایام فاطمیه نیز می باشد،بیان کرد:با توجه به وضعیت کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا،عمده برنامه های بزرگداشت در فضای مجازی  ورسانه های استانی با تولیدات محتوایی انجام شده واجرای برنامه های مختلف برگزار می شود.

وی فضاسازی محیطی وتبلیغی،تهیه و توزیع پوستر وبروشور به صورت متمرکز در بین عموم مردم،اجرای گروه های سرود ثابت وسیار در مجتمع ها واماکن و برپایی حجله شهدای مقاومت در مقابل مساجد وبرگزاری موکب های فرهنگی-تبلیغی برای توزیع بسته های فرهنگی را از برنامه های سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان عنوان کرد وتصریح کرد:برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی-هنری از وصیتنامه شهید،برگزاری مراسمات شب شعر و تولیدات رسانه ای،اعزام اکیپ های پزشکی وگروه های جهادی به مناطق محروم در راستای محرومیت زدایی،ایجاد هشتگ های مختلف با عنوان مرد میدان،انتقام سخت،اخراج آمریکا و… در فضای مجازی،اجرای برنامه های ویژه در شبکه شاد با نواختن زنگ مقاومت،اجرای پویش نذر خون با حضور بسیجیان و نشر وبازنشر تولیدات مختلف رسانه ای از دیگر برنامه ها می باشد.

وی از اجرای رزمایش کمک مومنانه  در عرصه های مختلف با توزیع بسته های معیشتی ولوازم التحریر خبر داد وافزود:همچنین بسیج کارمندی استان نیز اقدام به برگزاری میزخدمت و ارائه خدمات اداری به مردم در سطح شهر می نماید.

معاون فرهنگی سپاه زنجان در پایان یادآور شد:تلاش بر این است که با برگزاری برنامه های مختلف وتولیدات محتوایی مناسب در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش که مقارن با ایام فاطمیه،دهه بصیرت ومیثاق امت با ولایت وچهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده؛دانشمند هسته ای کشورمان می باشد، در بازخوانی،تبیین ومعرفی جلوه هایی از ایثار وانتقال مفاهیم ارزشمند به جامعه به ویژه نسل جوان ونوجوان در خلق حماسه ها  وایجاد ایام الله ها که رمز ماندگاری انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی است،نقشی موثر داشته باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست