• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 21209

“دوچرخه حاج حسن” به سرقت نرفته است

پیام ملّت- شهردار زنجان گفت: مدیریت شهری به منظور جلوگیری از تخریب "دوچرخه حاج حسن" تصمیم گرفت تا این اثر ماندگار را در اداره زیباسازی امانت بگذارد و آن را در محفظه شیشه‌ای قرار دهد.

"دوچرخه حاج حسن" به سرقت نرفته است

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» حبیب ملایی یگانه در خصوص شایعات مربوط به به سرقت رفتن دوچرخه معروف حاج حسن نعلچیگر اظهار کرد: این دوچرخه برای بازسازی و احیای مجدد برداشته شده است و در زمان کوتاهی با تدابیر مناسب در محل نصب می‌شود.مدیریت شهری به منظور جلوگیری از تخریب “دوچرخه حاج حسن” تصمیم گرفت تا این اثر ماندگار را در اداره زیباسازی امانت بگذارد وبه منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از آسیب رساندن به المان امانتداری زنجانی‌ها آن را در محفظه شیشه‌ای قرار دهد.

وی افزود: شهروندان زنجانی و برخی از مسافران با علاقه مندی برای ثبت لحظه‌های به یادماندنی و عکس یادگاری در کنار المان مرد امانتدار زنجانی تجمع می‌کردند، که این امر سبب بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌شد.

شهردار زنجان گفت: مدیریت شهری به منظور جلوگیری از تخریب این اثر ماندگار تصمیم گرفت تا این دوچرخه را در اداره زیباسازی امانت بگذارد و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از آسیب رساندن به المان امانتداری زنجانی‌ها آن را در محفظه شیشه‌ای قرار دهد.با این اقدام علاوه بر جلوگیری از تخریب دوچرخه ازدحامی نیز بابت گرفتن عکس یادگاری بوجود نمی‌آید.

گفتنی است این دوچرخه که ۴۵ سال در امانت حاج حسن نعلچیگر بود، بعد از فوت ایشان در پیاده راه سبزه میدان زنجان به نمایش گذاشته شد تا المان حاج حسن و دوچرخه نماد امانتداری زنجانی‌ها باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست