• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • شناسه خبر: 21265

۱۰۰ خانواده زندانی از کمک های مومنانه هلال احمر زنجان بهره مند شدند

پیام ملّت- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در قالب طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی میان خانواده های زندانیان زنجانی توزیع شد.

هب گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی طاهری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی و درمانی این هموطنان اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: توزیع بسته های معیشتی با هدف كمک به اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا ویروس، ترويج فعاليت های خيرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره ، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم توسط جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر مرحله دوم از توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی میان خانواده های کم برخودار و آسیب دیده از کرونا و همچنین ۱۰۰ خانواده زندانی در حال انجام است. 

طاهری خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در مرحله دوم از کمک مومنانه با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یکهزار و۶۰۰ بسته سبد غذایی با ارزش بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کرد.

وی یادآوری کرد: این تعداد بسته های معیشتی در هفت شهرستان بیان شده توزیع شد تا به دست خانواده های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا برسد.سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته هلال احمر استان با پویش “دست‌یار” فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از سه هزار سبد حمایتی اعم ازغذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

طاهری اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در استان زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا از جمله خانواده های زندانیان در سالجاری کرده است.وی ادامه داد: این سبدهای غذایی شامل برنج ۱۰ کیلویی، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات و چایی و رب گوجه فرنگی می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست