• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • شناسه خبر: 21352

همه شهرستان های زنجان به جز یک شهرستان در وضعیت زرد هستند

پیام ملّت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: همه شهرستان های زنجان در وضعیت زرد هستند و فقط یک شهرستان نارنجی است.

همه شهرستان های زنجان به جز یک شهرستان در وضعیت زرد هستند

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» خدابخش مرادی نافچی در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان گفت: همه شهرستان های زنجان در وضعیت زرد هستند و فقط یک شهرستان نارنجی است.

مرادی با بیان اینکه برگزاری همه تجمعات در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است، گفت: در ایام فاطمیه نیز مراسمات به  شکل مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نکته دیگر این است که ما آمادگی برگزاری جلسات به شکل وبینار را داریم تا خطرات کمتر شود.

مرادی افزود: درباره کرونا نیز سخنگوی ستاد، معاون سیاسی و امنیتی است که گاهی مصاحبه‌هایی مطرح می‌شود که مبنای علمی ندارد و خواهش داریم که اصحاب رسانه نیز اطلاعات را ازاین دو مرجع تهیه کنند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری رسانه‌ها وارد پیک چهارم کرونا نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین به اقدامات شرکت‌ها در اطلاع رسانی اشاره‌ کرد و گفت: امیدواریم در ابن باره دقت لازم انجام شده و عدالت در توزیع انجام شود.

وی با بیان اینکه شیوه‌های انتقال پیام باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: امیدواریم با این کارها دهه فجر پرشوری داشته باشیم.   

مرادی گفت: درباره توزیع آگهی نیز این اقدام باید ازطریق ارشاد انجام شود.

وی افزود: در ارتباط با نمایشگاه کتاب نیز امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا مردم استفاده لازم را از این فضا و فرصت ایجاد شده داشته باشند.

مردای در پایان ضمن ابراز امیدواری برای حضور فعال شهروندان استان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران خاطرنشان کرد: از رسانه‌های استان انتظار داریم این رویداد مهم فرهنگی را به صورت گسترده پوشش دهند تا زمینه استفاده دانشجویان، اساتید و اصحاب فرهنگ و هنر فراهم گردد. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست