• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
  • شناسه خبر: 21382

اضافه شدن منطقه نیک شهر به شهر زنجان

پیام ملّت- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بر اساس مصوبه دولت و کمیسیون ماده ۵، رسما یک منطقه به شهر زنجان اضافه شده است.

احداث-12000-واحد-مسکونی-در-زنجان

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» عباس راشاد در گفت‌و‌گو با موج رسا اظهارداشت:بر اساس مصوبه دولت و کمیسیون ماده ۵، رسما یک منطقه به شهر زنجان اضافه شده است. بر اساس این مصوبه نیک شهر به مجموعه شهر زنجان اضافه شده است که پس از فاز و هفت شهر گلشهر کاظمیه به فاصله یک کلیومتری با سرعت در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت نصر واحدهای مسکونی نیک شهر را احداث می‌کند، خاطرنشان کرد: در افق اجرایی آن در چند سال آینده ۱۲ هزار واحد مسکونی احداث می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر احداث یک هزار واحد مسکونی در دست اقدام از سوی شرکت نصر بوده و فازهای بعدی نیز اجرایی می‌شود.

راشاد خاطرنشان کرد: برای اضافه شدن سایر فیش‌های خریداری شده توسط مردم باید وزارت راه و شهرسازی تصمیم‌گیری کند که هنوز هیچ فیشی به مجموعه شهر زنجان اضافه نشده است.

وی یادآور شد: باید از فرصت‌های به وجود آمده برای حل مشکل مسکن مردم همت کرد که با احداث مجموعه نیک شهر بخش بزرگی از مشکل مسکن در شهر زنجان حل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اضافه شدن فازهای جدید به شهر زنجان تابع مقررات و شرایطی است که تصمیم‌گیری آن در کمیسیون ماده ۵ انجام و پس از بررسی‌های لازم در صورت نیاز مجموعه در نظر گرفته شده به شهر اضافه می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست