• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۳۰
  • شناسه خبر: 21432

کشف ۹۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سلطانیه

پیام ملّت- فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف ۹۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز از یک واحد تولیدی در سلطانیه خبر داد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از شرکت‌های تولیدی در بخش مرکزی سلطانیه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران انتظامی این شهرستان به همراه عوامل اداره برق سلطانیه بلافاصله به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل ۹۶ دستگاه ماینر ۹۶ دستگاه پاور و ۱۹دستگاه سویچر به همراه متعلقات به ارزش ۳۰میلیارد ریال را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند .

سرهنگ اصانلو گفت: استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است و پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای شناسایی و معرفی کنندگان مراکز استخراج ارز (بیت‌کوین) در استان زنجان ۱۰ میلیون تومان پاداش می‌دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست