• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 21539

تولید بیش از ۲هزار تن محصولات گلخانه ای در زنجان

پیام ملّت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: دو واحد گلخانه‌ای پردیس زنجان و وحدت بیش از دو هزار تن در سال تولید دارند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جواد تاراسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشت گلخانه ای نسبت به کشت در فضای باز آب کمی مصرف می کند اظهار کرد:توسعه گلخانه‌ها جزو برنامه‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است.

جوادتاراسی گفت:از سال ۸۴ با سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان کلید احداث چهار واحد گلخانه‌ای زده شد، دو واحد گلخانه‌ای پردیس زنجان و وحدت بیش از دو هزار تن در سال تولید دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: توسعه گلخانه های استان در سطح ۲۵ هکتار و جذب سرمایه گذار برای احداث گلخانه در مجتمع گلخانه ای در سطح ۲۷ هکتار گلخانه از برنامه های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و از پروژه های مهم است.

تاراسی تاکید کرد: با توسعه ۵۲ هکتار گلخانه در استان برای ۲۴۰ نفر اشتغال می شود و تولید محصولات گلخانه ای به ۱۴هزار تن می رسد.

وی با بیان اینکه برای توسعه کشت گلخانه ای در مناطق محروم استان زنجان تسهیلات با بهره ۱۰ درصد و در مناطق برخوردار ۱۲ درصد پرداخت می شود، ابراز کرد: بیشترین محصول تولید شده در گلخانه‌های استان توت فرنگی، خیار و گوجه‌فرنگی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست