• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۰۸
  • شناسه خبر: 21567

انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به منظور گسترش فعالیت‌ها در بحث طراحی و همچنین توجه به تولید آثار ایرانی و اسلامی انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ایرج داودبیگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل این انجمن فرصت خوبی برای طراحان و تولیدکنندگان ایجاد می‌کند که با در کنار هم قرار گرفتن، محصولی را به مردم عرضه کنند که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم با افتخار اقشار مختلف جامعه از آن استفاده کنند.

داودبیگی گفت: در تمام رویدادها و جشنواره‌ها هدفمان این است که از توان و ظرفیت مؤسسات و بخش‌هایی که در حوزه مد و لباس فعال اند استفاده کنیم و هر کسی این همت را در خود می‌بیند که می‌تواند با ما همکاری کند و بخشی از کارها را برعهده بگیرد دستش را به گرمی می‌فشاریم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست های علمی به منظور ارتقا سطح علمی طراحان مد و لباس، برگزاری جشنواره های مد و لباس در سطح استان و در بخش های تخصصی، اقوام، حجاب و عفاف و…، تلاش در راستای جمع آوری طرح ها و آثار تولید شده استان در گذشته که دارای ارزش معنوی و هنری می باشند، از دیگر اهداف تشکیل این انجمن است.

وی با اشاره به فعالیت سایر انجمن‌ها در استان گفت: انجمن هنرهای تجسمی، سینمای جوان، خوشنویسی، موسیقی، نمایش از انجمن‌های فعال زنجان است.

داودبیگی از برگزاری جشنواره‌های مختلف با همکاری انجمن‌های هنری خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره موسیقی مجازی از فعالیت‌های انجمن موسیقی و برگزاری جشنواره تئاتر به صورت مجازی از فعالیت‌های انجمن نمایش است.

وی توانمند کردن انجمن‌های هنری را یکی از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه انجمن‌های استان از انجمن‌های فعال در سطح کشور هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست