• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 21698

افتتاح ۵ طرح بزرگ اقتصادی و اشتغالزایی در استان زنجان / اشتغالزایی برای ۱ هزار و ۷۶۸ نفر در استان

پیام ملّت- پنج واحد بزرگ تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۷۰ هزار میلیارد ریال با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رئیس جمهور در استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»”مجتمع فولاد البرز ناب آرش” در ابهر با حجم عملیات اجرایی یک میلیون تن شمش فولادی وبا اعتبار ۴۵۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی و مجتمع معدنی و صنعتی “جهان نمو” در سلطانیه با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر و حجم عملیات اجرایی ۲۵۰ هزار تن کنسانتره آهن با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

شرکت “نورد فولاد کاران افق” با اشتغالزایی ۱۴۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال با حجم عملیات اجرایی ۴۵۰ هزار تن انواع کلاف صنعتی طرح دیگری بود که با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

همچنین شرکت “اطلس جین بافت” با میزان اشتغالزایی ۶۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال با حجم عملیات اجرایی ۵۰ میلیون متر مربع پارچه جین و طرح “سپهر پلاستیک پدیده” در شهرک صنعتی نوآوران زنجان با اشتغالزایی ۱۷۸ نفر و میزان سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با حجم عملیات اجرایی هشت هزار و ۷۵۰ تن انواع ظروف پت و پلاستیکی به دستور ردیس جمهور بهره برداری رسید.

همه این طرح ها و پروژه ها با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان و توسط بخش خصوصی صورت گرفته است که برای ۱ هزار و ۷۶۷ اشتغال ایجاد کرده است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست