• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 21817

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در زنجان

پیام ملّت- همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن بصورت خودرویی و موتوری با حضور پرشور مردم زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه، نهاد های محتلف فرهنگی و سیاسی برنامه های مختلف را در کنار راهپیمایی خودرویی و موتوری برای برگزاری هرچه با شکوه تر این روز بزرگ تدارک دیده اند.

این برنامه روز چهارشنبه  از ساعت ۹ و نیم صبح  با حضور موتور سواران و خودور سواران از ابتدای میدان جهاد صورت می گیرد و خودروها و موتورسیکلت های مزین شده به پرچم مقدس کشورمان برنامه حرکت را اخذ و در مسیر تعیین شده حرکت خواهند کرد.

مسیر حرکت نیز از میدان جهاد به سمت کمربندی شمالی و اتوبان ۲۲ بهمن به سمت میدان ارتش و مصلی و پارک بانوان و میدان بسیج خواهد بود.

گفتنی است در این حرکت، برنامه هایی چون پخش سرودهای انقلابی و رزم نوازی و توزیع پرچم در ایستگاه های فرهنگی مستقر در مسیر انجام خواهد شد.

ایستگاه شماره ۱ در میدان جهاد توسط پایگاه های بسیج ، ایستگاه شماره ۲ در میدان ارتش و توسط ارتش و ایستگاه شماره ۳ در مصلی و توسط شهرداری و ایستگاه شماره ۴ مقابل هیئت رزمندگان اسلام توسط همین هیئت و ایستاگه شماره ۵ در پارک بانوان توسط شهرداری به توزیه اقلام فرهنگی و پخش سرود و رزم نوازی خواهند پرداخت .

ضمناً صوت مراسم نیز از رادیو زنجان به طور مستقیم پخش خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست