• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • شناسه خبر: 21896

بازگشت ۶۰ واحد تولیدی به چرخه تولید

رئیس سازمان صمت زنجان از بازگشت ۶۰ واحد تولیدی به چرخه تولید طی دو سال گذشته خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه از آغاز سالجاری تاکنون واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: سال قبل ۲۷ واحد تولیدی با حمایت‌های صورت گرفته به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه جلسات این ستاد با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل واحدهای تولیدی برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این جلسات در واحدهای تولیدی توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی از ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار خبر داد و گفت: در این حوزه استان زنجان رتبه سوم را کسب کرده است.

فغفوری افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده، از سال ۹۷ تاکنون، با پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی، ۶۰ واحد راکد، به چرخه تولید بازگشتند که حاصل آن احیای ۲ هزار فرصت شغلی بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۵۶ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان محقق شده است، گفت: همچنین  شمار بیمه شدگان اجباری در استان در آذر سال گذشته ۱۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر بود که این رقم در آذرماه امسال به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسید که نشان از رونق اشتغال در استان دارد./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست