• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 21965

پرونده قضایی علیه «وزیرجوان» در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد

پیام ملّت – حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولا ن کشور در زنجان صحبتها ی نادرست و خلاف سیاستهای نظام ایراد نمودند که بلافاصله مستندات جمع آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد .

نتیجه تصویری برای جهرمی جواد کرملین


حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرا بگیرند و کسی نمی تواند با صحبتهای خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد افزود : آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام داشتند ، جای تأسف دارد.

صادقی نیارکی اظهار کرد :انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش های و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبتهای نسنجیده ارزشهای نظام و انقلاب را زیر سئوال ببریم.
رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد : با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران می باشد پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست