• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 22001

آغاز نظارت نوروزی بر بازار کالا و خدمات در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آغاز طرح نظارت نوروزی گفت: ۲۵ اکیپ به صورت مستمر بر بازار نظارت دارند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملت» گفت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و با توجه به ضرورت استمرار تشدید فعالیت های نظارت و بازرسی بازار کالا و خدمات به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت‌دار، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستورالعمل اجرایی طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ برای اجرا ابلاغ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: بازرسان با هدف نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها به مدت سه ماه طرح نظارتی را اجرا می‌کند و به همین منظور بازرسان این سازمان بر نحوه تولید و عرضه در بازار کالاهای اساسی، موادغذایی و پوشاک و البسه نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور روزانه ۲۵ اکیپ بازرسی در سطح بازار اضافه کرد: اکیپ‌های بازرسی به طور مستمر از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها علاوه بر نظارت بر اقلام اساسی نظیر قند‌، شکر، برنج و مرغ بر واحدهای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در پایان سال از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، قالیشویی و خشکشویی و فروشندگان لوازم یدکی نیز شامل می‌شود.

این مقام مسئول افزود: در راستای تشدید بازرسی‌ها، هم اکنون علاوه بر حضور بازرسان سازمان شاهد حضور بازرسان بسیج اصناف نیز در این طرح هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در اکیپ های بازرسی تشکیل شده علاوه بر حضور بازرسان سازمان و بسیج اصناف در صورت نیاز شاهد حضور نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی هستیم.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، ارائه ندادن فاکتور، درج نکردن قیمت، احتکار و اختفا از سوی واحدهای صنفی لرستان مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان گذارند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست