• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 21994

۳۳ درصد پروانه‌های استاندارد صادر شده مربوط به مصالح ساختمانی است

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به صدور ۴۶ پروانه کاربرد استاندارد گفت: صنعت مصالح ساختمانی با ۳۳ درصد بیشترین سهم تعداد پروانه‌های صادر شده را به خود اختصاص داده است.

داود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملت» گفت: در راستای استانداردسازی کالاهای تولیدی نظارت‌های لازم بر واحدها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازرسان استاندارد به صورت نامحسوس در بازار حضور داشته و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند، از صدور ۴۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی، در این استان خبر داد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، با صدور ۴۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و یک فقره پروانه استاندارد تشویقی برای فرآورده‌های جدید تولید شده در صنایع استان زنجان، موافقت شده است.
کارگرزاده، با بیان اینکه این اداره کل با تحقق ۸۶٫۵ درصدی برنامه عملیاتی پیش بینی شده در زمینه صدور و تمدید پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون، در حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان گام برداشته است، افزود: صنعت مصالح ساختمانی با ۳۳ درصد بیشترین سهم تعداد پروانه‌های صادر شده را به خود اختصاص داده است و صنایع  غذایی، مکانیک و فلزشناسی و شیمایی نیز به ترتیب با ۳۱، ۱۳ و ۱۱ درصد آمار تعداد پروانه های صادره را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، در پایان  اظهار کرد: در طی این مدت، با تمدید و تجدید ۲۷ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد نیز موافقت شده است./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست