• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
  • شناسه خبر: 22067

ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر زنجان به زلزله زدگان سی سخت

پیام ملّت-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به هموطنان زلزله زده در شهرستان سی سخت ارسال شد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»علی طاهری در جمع خبرنگاران افزود: حمایت از سلامت انسان ‌ها و كاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود.

وی تاکید کرد: محموله امدادی رسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی سخت با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اين محموله شامل ۲ و نیم تن حبوبات و ۸۰۰ بسته موادغذایی ۷۲ ساعته برای هموطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی سخت است.

طاهری اظهار داشت: ارسال کمک های امدادی به این هموطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز کهکیلویه و بویر احمد برای کمک های امدادی به هوطنان زلزله زده در سی سخت آمادگی کامل دارد.

لازم به ذکر است،زلزله ای به بزرگی ۵.۶ در عمق ١٠ کیلومتری زمین ساعت ٢٢:٠۵ دقیقه چهارشنبه ٢٩ بهمن ماه در مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، در محدوده شهرستان سی‌سخت را لرزاند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست