• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
  • شناسه خبر: 22058

بیشترین تخلف اصناف عدم درج قیمت است

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان گفت: بیشترین تخلف اصناف زنجانی عدم درج قیمت است و ۸۰ درصد اصناف این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

محمد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملت» به وجود تخلفات اصناف علیرغم بازرسی های انجام شده اشاره کرد و گفت: متاسفانه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه تخلفات اصناف به هیچ وجه با آمار تخلفات صورت گرفته هم‌خوانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف صورت گرفته در استان توسط اصناف مربوط به درج نشدن قیمت بر روی اجناس است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه بازرسان در این حوزه فعالیت می‌کنند اما به عینه شاهد این موضوع هستیم که بیش از ۸۰ درصد فروشگاه‌ها مبادرت به درج قیمت بر روی اجناس نمی‌کنند

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان از افزایش تعداد بازرسی‌ها توسط بازرسان خبر داد و گفت: با این حال تخلفات بسیاری در این حوزه وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلفات بیشتر اصناف باید ساعات کار بازرسین افزایش پیدا کند تا کمتر شاهد تخلفات و زیرپاگذاشتن قوانین صنفی باشیم.

امیری با بیان اینکه برای بازار شب عید باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا مردم نگرانی از بابت گرانی کالاها در استان نداشته باشند، اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را در اولویت کاری خود قرار دهد تا مردم نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست