• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 22240

خسارت یک میلیاردی به پروژه المان میدان ۱۵ خرداد

پیام ملّت- رئیس شورای شهر زنجان گفت: ممانعت از روند اجرای المان میدان ۱۵ خرداد یک میلیارد خسارت وارد کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»رییس شورای شهر زنجان در جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ بعد از یک هفته به تصویب می‌رسد، افزود: لایحه داده شده از شهداری با تغییرات جزیی به اجرا در می اید.

عباس راشاد اظهار کرد: ۳ روش برای برون سپاری پروژه ها داریم که تک تشریفات یکی از آنهاست. امسال ۲ پروژه در این قالب مطرح شد؛ آسفالت خیابان جمهوری و المان ۱۵ خرداد.

وی با ابراز ناراحتی از روند اجرایی شدن پروژه المان میدان ۱۵ خرداد عنوان کرد: برخی می‌گفتند این پروژه منابع مالی ندارد که صحت نداشت و شورای حل اختلاف نیز به نفع فرمانداری رای داد و مقرر شد نفر اول با ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان طرح را اجرا شود.

وی با گلایه از استاندار گفت: ما پروژه ۱۵ خرداد را بررسی کرده بودیم متاسفانه اجازه روند درست پروژه داده نشد در نتیجه هم ۲ ماه پروژه به تاخیر افتاد و از طرف دیگر نیز یک میلیارد تومان خسارت نیز وارد کرد و رقم اجرای پروژه بالا رفت.

در ادامه منصور مرادلو عضو شورای شهر زنجان از مشکلات شهروندان این چنین گفت: مشکل سدمعبر یکی از خواسته های شهروندان است که با توجه به روزهای پایانی سال متاسفانه استراتژی خاصی بای مقابله با آن وجود ندارد. در نتیجه مشکلی برای تردد محسوب می‌شود. همچنین پیاده راه سبزه میدان نیز از مواردی شده که بارها شاهد درگیری ماموران شهرداری و متخلفان در پارک خودرو و موتور هستیم. در این میان ۲ نوع کارت تجهت تردد توسط سازمان حمل و نقل و و هیئت امنای بازار در میان افراد تکثیر شده و متاسفانه به دلیل این انتشار تعداد نامعلوم است.

وی ادامه داد: در این محدوده نیز لازم است مسئول مربوطه که از سوی شهرداری مسئول کنترل این وضعیت است باید لباس مشخص و مناسبی به تن داشته باشد.

مرادلو با بیان اینکه متاسفانه سرویس بهداشتی موجود در پارک ملت چندان پیشرفتی نداشته است، بیان کرد: نصب سنگ نما تنها کار پیمانکار پروژه است. آن هم پیمانکاری که از مهر ماه پروژه تحویل را گرفته است. اگر پیمانکار صلاحیت ندارد چرا کار را به او سپردیم؟! پارک گلستان نیز چنین روایتی دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست