• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 22243

ورود کارت‌های بارکدخوان برای تردد در پیاده‌راه سبزه میدان

پیام ملّت- شهردار زنجان گفت: برای تردد در پیاده راه زنجان امسال سازمان حمل نقل را مکلف کردیم کارت های بارکد خوان و به نام را وارد عرصه کرده و کارت های قبلی را بی اعتبار کند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي با دستور کار طرح و بررسي نامه هاي رسيده از کميسيون هاي تخصصي شورا به صورت علنی با حضور شهردار برگزار شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه شورا روزهای پرکاری را دارد، افزود: فردا ۱۰ صبح برندگان جایزه توفیق، شهروند نمونه اعلام می‌شوند.

حبیب ملایی یگانه به المان ۱۵ خرداد اشاره کرده و گفت: به جهت رد لایحه قانونی شهرداری، مجبور شدیم با تاخیر از طریق سامانه برای اجرای المان ۱۵ خرداد اقدام کنیم. امیدواریم با انجام مراحل امروز قرارداد ابلاع شود. قسمتی از این المان در کارگاه مستقر در تهران و بخشی نیز در محل انجام می شود. جلسه پروژه سبزه میدان نیز بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی درباره سد معبر و کار دست فروشان نیز گفت: در راستای مقابله با دست فروشی از ابتدای امسال تاکنون اجازه بهره برداری از جمعه بازار را نداده‌اند و اگر مرکز مخصوص این مشاغل را تعطیل کنیم افرادی که نیاز به دست فروشی دارند دوران سختی سپری خواهند کرد. اما می‌توانستیم در جمعه بازار کار این افراد را با کنترل و نظارت پیش ببریم. برای مقابله با سد معبر نیز همکاری دادگستری و دادسرا و نیروی انتظامی نیاز است. متاسفانه در این راستا همکاری با شهرداری ضعیف هست. در واقع برای بحث اخذ دستور قضایی مشکل داریم.

یگانه با بیان اینکه برای تردد در پیاده راه زنجان امسال سازمان حمل نقل مکلف کردیم کارت های بارکد خوان و به نام را وارد عرصه کرده و کارت های قبلی را بی اعتبار کند، اظهار کرد: متاسفانه در این موضوع همکاری لازم نیست. افراد تنها حق تردد دارند نه اینکه به سیما و منظر آسیب وارد کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست