• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 22221

کشف یک تن پیش ساز مواد محترقه دست ساز در زنجان

پیام ملّت- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۵۵ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه دست ساز و بیش از ۴۶ هزار انواع مواد محترقه غيرمجاز دیگر خبر داد.


 
به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»سرهنگ ایرج خانی پور اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان  با انجام اقدامات فنی و پلیس از فعالیت ۵ نفر در تهیه و توزیه مواد محترقه و مواد پیش ساز مواد محترقه دست ساز در سطح شهرستان زنجان قرار گرفته و  پيگيري موضوع را  به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند متهمان  قصد دارند مواد پيش ساز محترقه تهیه کرده را در وزن های کوچکتر  بسته بندي کرده و  در سطح شهرستان زنجان توزيع نمایند.
 
خانی پور گفت: ماموران طی پنج عملیات جداگانه و  پس از هماهنگی با مقام قضائی و بارعايت موازين شرعي ، قانوني و حفظ حقوق شهروندي به محل اختفای متهمان در سطح شهرستان زنجان اعزام و  مورد بازرسی قرار دادند.
 
 سرهنگ خانی پور خاطر نشان کرد : ماموران موفق شدند از محل اختفای یکی از متهمان  ۳۲۵ کيلوگرم مواد پيش ساز محترقه از نوع اکليل و سرنج به همراه ترازوي ديجيتال ، نايلکس هاي مخصوص ساخت نارنجک دست ساز به همراه  ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه غيرمجاز کشف کنند.
 
وی افزود: همچنین ماموران موفق شدند در این عملیات ها از چهار متهم  دیگر  مقدار ۶۳۰ کیلو مواد پيش ساز محترقه از نوع اکليل و سرنج  و ۲۳ هزار و ۱۷۷ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کنند.
 
 جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد :  در این عملیات ها در مجموع ۹۵۵ کیلو مواد پيش ساز محترقه و ۴۶ هزار و ۶۷۷ عدد انواع مواد محترقه خارجی غیر مجاز کشف شد.
 
سرهنگ خانی پور با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این عملیات ها اظهار داشت: متهمان دستگيرشده به همراه اقلام مکشوفه جهت سيرمراحل قانوني به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
سرهنگ خانی پور بر آمادگی کامل پلیس در روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه و خطر ناک ،جان مردم را به خطر اندازند به شدت و برابر قانون برخورد می کند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نزدیکی سال نو و چهار شنبه آخر سال از شهروندان خواست: در صورت مشاهده خرید و فروش مواد محترقه توسط افراد سودجو، با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست