• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 22203

۹۴ درصد روستائیان از اینترنت بهره‌مند شدند

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: ۲۰ هزار خانوار روستایی در استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گفت: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته، اینترنت پرسرعت در روستاهای مذکور در پاییز سال جاری برقرار شده است و روستاییان می توانند از قابلیت های آن به ویژه در حوزه آموزش های مجازی بهره مند شوند.

سرائی به توسعه ارتباطی در شش ماهه پایانی سال جاری افزود: تلاش تحسین برانگیز جهادگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان باعث شد ۹۴ درصد از جمعیت ساکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای دسترسی به اینترنت پرسرعت شوند.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به تعهدات در حوزه ارتباط روستایی فاصله ای باقی نمانده است افزود: در سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان زنجان بیش از ۲۰ هزار خانوار روستایی در استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند که این پیشرفت تا دسترسی همه روستاییان استان به اینترنت پر سرعت ادامه دارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ادامه داد: با تلاش های انجام شده بر اساس وعده ای که داده شده بود ۱۵۵ روستای استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان بهره برداری شده اند و روستاییان می توانند از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات استفاده کنند.

وی افزود: در این زمینه بخش عمده ای از کار انجام شده و بخش باقیمانده طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان بهار سال ۱۴۰۰به اتمام خواهد رسید./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست