• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
  • شناسه خبر: 22282

آغاز طرح “زمستانه کتاب” از امروز

پیام ملّت-همزمان با سراسر کشورطرح زمستانه کتاب از ۹ اسفند در کتابفروشی های مجری این طرح اجرا می شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند از نهم تا شانزدهم اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ و با ارائه کارت ملی، تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در این طرح، کتاب‌ها با یارانه ۲۰ درصدی به دوستداران کتاب و کتابخوانی ارائه می‌شود.

 ” کتابکده فرهنگ ” در چهار راه انقلاب، “پاتوق کتاب” جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، “منهاج ” در خیابان سعدی وسط، ” پارسه کیدز” واقع در بلوار مهدوی شهرک کارمندان،  “فرهنگان” در بنای قدیمی ایستگاه راه آهن زنجان و ۲ شعبه کتابفروشی دانشمندان کوچک  در میدان ولیعصر و چهار راه سعدی و “کتابفروشی بهمن” واقع در بلوار طالقانی جنوبی شهر ابهر  کتابفروشی های مجری طرح ” زمستانه کتاب ۹۹ ” در شهر زنجان هستند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمندکردن یارانه نشر، طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرده که در این طرح‌ها، کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

لازم به ذکر است کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست