• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
  • شناسه خبر: 22319

انعقاد تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد گلابر در استان زنجان

پیام ملّت- در چهل و سومین هفته از پویش الف -ب-ایران، با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و معاون آب و آبفای وزیر نیرو تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد گلابر با سرمایه گذار این طرح مهم منعقد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا اردکانیان از ۳۵ طرح‌ ساز و کاری صنعت آب و برق از طریق ویدئو کنفرانس رونمایی کرد که تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد گلابر در استان زنجان نیز از جمله طرح های راه‌اندازی طرح گردشگری پیرامون منابع و تاسیسات آبی بود.

اسماعیل افشاری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان در خصوص طرح گردشگری گلابر اظهارکرد: این طرح در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز نخست آن توسعه گردشگری شامل، ۱۰ سوئیت آماده با لوازم و تجهیزات کامل و مهمانسرا، چهار باب ساختمان ویلایی دو طبقه هر کدام حدود ۱۰۰ مترمربع، دو باب ساختمان ویلایی، چهار واحد سوله بزرگ با مساحت نزدیک به ۱۵۰۰ مترمربع، سالن پذیرایی بزرگ با آشپزخانه ، یک باب ساختمان نگهبانی در محل ورودی کمپ با مساحت حدود ۴۰ مترمربع، دو دهنه غار هر کدام به مساحت ۴۰ مترمربع و یک قطعه باغ مثمر به مساحت ۳ هکتار است.

افشاری تصریح کرد: در طرح توسعه گردشگری سد گلابر باید فعالیت‌هایی گنجانید که در فصل زمستان نیز کاربرد داشته باشد و با تغییر فصل دچار رکود نشود و از آن قبیل می توان به؛ ورزش‌های سالنی، استخر سرپوشیده، پارک درمان سنتی و اسلامی و … اشاره کرد که در فصل سرد نیز می‌توانند کاربرد داشته باشند.

وی افزود: پیش‌بینی مکان‌های برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها و سالن‌های همایش، هتل و … می‌تواند جذابیت‌های مقطعی ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، خاطرنشان کرد: در صورت بهره برداری از این طرح که دوره ساخت آن ۲ ساله است، برای ۸۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت و می تواند باعث تحول چشمگیری در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی در شهرستان ایجرود استان زنجان گردد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست