• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • شناسه خبر: 22390

«مسکن خبرنگاران» با «ضوابط» سازمان مسکن و شهرسازی بررسی می شود!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: لیست خبرنگاران متقاضی مسکن ملی استان زنجان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایی شده که مقرر شد جهت پالایش شرایط متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شود.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران اظهار داشت: اخیراً جلسه‌ای در این رابطه تشکیل و «تصمیماتی» !!! اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه لیست خبرنگاران متقاضی مسکن ملی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهیه و نهایی شده است، خاطرنشان کرد: مقرر شد این لیست جهت پالایش شرایط متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شود.

سلطانی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز شرایط متقاضیان را بر مبنای ضوابطی که دارند، پالایش کرده و افراد واجد شرایط را برای تصمیم‌گیری اعلام می‌کنند.

مراحل راه‌اندازی آژانس املاک - کیلیدمگ | مجله تخصصی مسکن، ساختمان، معماری و  سبک زندگی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به شرایط دریافت مسکن ملی گفت: افرادی که مشمول شرایط طرح اقدام ملی مسکن می‌شوند باید پس از بررسی‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی مشخص شوند.

این مسئول در خصوص بالا بودن مبلغ و پایین بودن فاصله زمانی بین دریافت اقساط طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن، فرآیند مشخصی دارد که آورده دولت در این طرح، زمین و تسهیلات است.

وی با بیان اینکه دولت، زمین مورد نیاز را تامین کرده است، خاطرنشان کرد: هزینه زمین یا به تدریج از متقاضیان دریافت شده و یا در رهن دولت باقی می‌ماند.

سلطانی با بیان اینکه تسهیلات مربوطه در زمان مقرر به پروژه‌ها تزریق می‌شود، افزود: آورده متقاضیان نیز متناسب با مساحت پروژه‌ها و پیشرفت کار دریافت خواهد شد.

وی در خصوص کم بودن فاصله زمانی بین اقساط تصریح کرد: به هر حال، دولت و متقاضیان هر کدام تعهداتی دارند که باید به آن پایبند باشند و هزینه ساخت مسکن یا همان آورده متقاضی نیز به تدریج و متناسب با روند پیشرفت کار دریافت خواهد شد.

به گزارش موج رسا؛ و بنا به گفته سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل فرم طرح اقدام ملی مسکن برای خبرنگاران، ۱۲۰ خبرنگار زنجانی این فرم را تکمیل کرده‌اند.

وی اظهار داشت: با مشخص شدن تعداد واقعی متقاضیان، بحث زمین مسکن خبرنگاران نیز پیگیری می‌شود./

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست