• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • شناسه خبر: 22401

برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۶۸ پایگاه امدادی ومراکز نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هفته احسان ونیکوکاری از ۱۳ تا ۲۱ اسفند به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود که جمع آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد صورت می‌گیرد.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملت» ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.
وی با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته این جشن به صورت نمادین از ۱۳ اسفند ماه سال جاری و با شعار ” عیدی برای همه” همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان زنجان برگزار می شود، گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا و تعطیلی مدارس این رویداد ملی ومعنوی در ۳۶۸پایگاه نمادین و مراکز نیکوکاری استان زنجان برگزار می شود.
صفری مدیر کل امداد استان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و ولایتمدار استان زنجان هر سالهدر استانه عید نوروز حضور پر رنگی در جشن نیکوکاری دارند،افزود:امیدواریم امسال نیز شاهد رشدکمک های هم استانی های عزیز زنجانی برای حمایت از مددجویان وایتام در استانه عید نوروز باشیم .
وی با اشاره به راه اندازی تلفن نیکوکاری در کمیته امداد استان زنجان گفت:برای تسهیل در جمع آوری کمک های مردمی وپیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا سامانه نیکوکاری ۳۳۱۱۶استان زنجان در دهه مبارک فجر امسال راه اندازی شد ومردم خیر استان می توانند با شماره گیری تلفن مذکور وانتخاب گزینه ۳ در جشن نیکوکاری بصورت غیر حضوری شرکت کنند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست