• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
  • شناسه خبر: 22570

اصلاح نژاد ۵ هزار راس دام در زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طرح سرمایه‌گذاری پرورش اصلاح نژاد در کشور بی نظیر است، گفت: تا پایان سال در فاز اول ۵ هزار راس دام به روش اصلاح نژاد پرورش می یابد.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملّت» گفت: طرح سرمایه گذاری تولید دام سبک گوسفندی در زنجان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به سرمایه گذاری در بخش تولید دام سبک گوسفندی در زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با ظرفیت پرورش ۱۰۰ هزار راس دام سبک در شهرستان خدابنده اجرا می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به سرمایه گذاری در بخش تولید دام سبک گوسفندی در زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با ظرفیت پرورش ۱۰۰ هزار راس دام سبک در شهرستان خدابنده اجرا می شود.

وی اظهار کرد: فاز اول این طرح با پرورش ۶۳ هزار راس دام سبک با تایید معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی در حال اجرا است.

تاراسی گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در فاز اول سرمایه گذاری شده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: فاز اول این طرح اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح می شود و در این راستا گوشت قرمز استان به سایر استان‌ها هم ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طرح سرمایه‌گذاری پرورش اصلاح نژاد در کشور بی نظیر است، ابراز داشت: تا پایان سال در فاز اول پنج هزار راس دام به روش اصلاح نژاد پرورش می یابد.

وی با بیان اینکه اصلاح نژاد گوسفند افشاری از طرح های مهم جهاد کشاورزی است،افزود: دامداران برای اجرای این طرح می توانند تسهیلات با کارمزد پایین دریافت کنند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست