• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 23077

مشکلات کشور با اقدامات پوپولیستی قابل حل نیست

علی لاریجانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید تصور کرد با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مسائل امروز ایران قابل حل است ، کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» علی لاریجانی رییس پیشین مجلس شورای اسلامی روز شنبه در پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ بعد از ثبت نام جمع خبرنگاران افزود: سوال مهم در کشور این است که مساله امروز ایران چیست؟ قبل از این که پاسخ این سوال را بدهم باید بگویم بدلیل پیچیدگی موضوع و چند بعدی بودن آن ساده لوحی است که فکر شود با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مساله قابل حل است و یا کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.

لاریجانی: مسئله امروز ایران با چند اقدام نمایشی پوپولیستی قابل حل نیست

 وی افزود: سعدی شیرازی می‌گوید سه چیز پایدار نماند مال بی تجارت، علم بی بحث و ملک بی‌سیاست.

 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امام خمینی (ره) یک حکیم بود و رهبران صدر انقلاب اسلامی با عقلانیت پایه‌های انقلاب اسلامی را سامان دادند. پس چرا امروز وضع چنین است چون عده ای اداره کشور از مسیر حکمت و عقل خارج کرده اند و با سوار شدن بر موج احساسات و با پناه بردن به مسیر های انحرافی و یا فراموشی از آرمان‌های امام هزینه های گزافی را برای زندگی مردم ایجاد کرده اند و با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند و به تعبیر شهید مطهری فرصت طلبان انقدر تند و افراطی شعار می دهند تا انقلابیون را کنار بزنند.

لاریجانی با بیان اینکه به شکل مستقل در انتخابات شرکت می کنم، اظهار کرد: در روزهای اخیر به این نتیجه رسیدم که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت من ادامه دولت روحانی نیست، گفت: به نظر من تعبیر علم بی‌بحث که سعدی گفت در عدم گفت و گوی داخلی و تبدیل شدن اختلاف‌ها به دشمنی‌ها ظهور پیدا کرد.عده ای فقط به دنبال تجزیه مردم هستند این نهایت بی هنری است.

 وی تصریح کرد: هنر آن است که گام‌ها در طریق وحدت بیشتر و تحمل و مدارا در جهت ایجاد اراده قوی تر در بعد ملی برای طرح مسائل کشور باشد بنابراین یک مساله مهم ایجاد وفاق و وحدت و همبستگی ملی در کشور است که در نبود آن توسعه فراهم نمی شود و ثبات و آرامش برای زندگی مردم ایجاد نمی‌گردد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست