• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۰۴
  • شناسه خبر: 23176

انتخابات «شورای شهرزنجان» بصورت «الکترونیکی» برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: انتخابات شورای شهر زنجان بصورت کامل الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، خدابخش مرادی نافچی در شورای اطلاع رسانی استان زنجان اظهار کرد: مشارکت در انتخابات مظهر اقتدار، قدرت، صلابت، مردم سالاری، تحرک و پویایی برای نظام است وانتخابات فرصتی برای اتحاد، انسجام، همبستگی و تضمین آینده کشور است. 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: رویکرد ما در این ستاد تحقق قانونمداری، بی‌طرفی و امانت‌داری است و با تأسی از نگاه رهبر معظم انقلاب، رأی مردم را حق الناس می دانیم. 

وی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که چهار رکن مهم انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت محقق شود. 

وی به آسیب شناسی برگزاری انتخابات در دوره های گذشته در استان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از شناسایی آسیب ها، برنامه های عملیاتی برای رفع آن ها در دستور کار قرار گرفته است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از رشد پنج درصدی میزان ثبت نام دواطلبان انتتخابات شوراهای اسلامی شهر  و روستا در این استان خبر داد و گفت: انتخابات شورا در شهر زنجان به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود. 

مردای نافچی خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی تمهیداتی از قبیل افزایش تعداد شعبه های اخذ رأی در استان و تدوین پروتکل های بهداشتی مورد نیاز، پیش بینی شده است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و اقناع سازی اشاره کرد و افزود: برای تحقق مشارکت و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام انتخابات نقش آفرینی رسانه های می‌تواند عامل بسیار موثری باشد. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست