• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 23232

۲۸۳ نفر از پاکبانان و غسالان زنجانی واکسینه شدند

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: ۳۸۲ نفر از پاکبانان و غسالان زنجانی واکسینه شدند.

محمد همتیان در در گفت‌وگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: نیروهای خدماتی شهرداری در واقع به عنوان مدافعان سلامتی شهر فعالیت دارند که در بدترین شرایط هر لحظه به تمیزی و نظافت شهر مشغول هستند.

وی با بیان اینکه از ۷۰۰ نفر نیروی فضای سبز مشغول هستند، تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری با یک دستکش و ماسک مشغول خدمت‌رسانی هستند، پس باید شهروندان نیز نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه پاکبانان پس از کادر درمان به دلیل نوع فعالیت کاری بیش از همه در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند، افزود: این گروه، آسیب پذیرترین قشر در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

وی اظهار داشت: پاکبانان شهرداری بطور مستقیم با زباله به ویژه ماسک های رها شده در معابر و خیابان های شهری سرو کار دارند و جمع آوری آنها آلودگی هایی دارد و بر این مبنا تزریق واکسن کرونا برای ایمن سازی اهمیت بسزایی دارد.

همتیان از واکسینه شدن ۲۱۳ نفر از پاکبانان و غسالان زنجانی خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری انجام شده از علوم پزشکی سهمیه جدید برای واکسن دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری تزریق واکسن بر اساس اولویت و منطقه فعالیت است، گفت: در برخی از مناطق جمعیت و حجم کاری زیاد است و آنها باید در اولویت قرار گیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست