• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 23282

زندان زنجان به خارج از شهر منتقل می‌شود

مشاور فنی و عمرانی رئیس سازمان زندان‌ها گفت: با توجه به دیدگاههای بسیار مثبت در سطح قوه قضائیه در خصوص تسریع در خروج زندان ها از بافت داخلی شهر باید از فرصت موجود در این حوزه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملّت»، در پی سفر مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور موضوع انتقال زندان زنجان به خارج از شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تخصصی که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیر ان کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، شهردار زنجان و نمایندگان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان همراه بود شرایط انتقال زندان‌های زنجان به خارج از شهر و مباحث مرتبط با چگونگی واگذاری زمین توسط سازمان راه و شهرسازی مورد بررسی اعضای حاضر قرار گرفت.

مشاور فنی و عمرانی رئیس سازمان زندان‌ها در این جلسه گفت: با توجه به دیدگاههای بسیار مثبت در سطح قوه قضائیه در خصوص تسریع در خروج زندان ها از بافت داخلی شهر باید از این فرصت پیش آمده در جهت راه اندازی زندان‌های جدید در خارج از محدوده شهر استفاده شود .

حاج محمدی افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی در داخل سازمان زندان ها می بایست با پیگیری مسئولین استانی، منابع مالی جهت خرید زمین و تأمین اعتبارات ساخت و راه اندازی زندان جدید فراهم شود.

لازم به توضیح است در این جلسه پس از طرح دیدگاههای تخصصی اعضای حاضر ، مقرر شد زمین در نظر گرفته شده برای انتقال زندان زنجان از سوی ادارۀ کل راه و شهرسازی در اختیار زندانهای استان قرار گرفته و منابع اعتباری این واگذاری نیز از سوی استانداری زنجان تأمین شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست