• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 23285

درگیری در ابهر منجر به قتل شد

درگیری و قتل با اسلحه شکاری در ابهر رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: درگیری در یکی از روستاهای شهرستان ابهر منجر به قتل شد.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملّت» ، جعفر رحمتی اظهار کرد: در پی درگیری در یکی از روستاهای شهرستان ابهر یک نفر به قتل رسید.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در توضیح این خبر گفت: بین ساعت ۸ تا ۸ و ۳۰ دقیقه دیروز (سه‌شنبه ۱۱ خرداد) در یکی از روستاهای ابهر متاسفانه دو نفر با نسبت فامیلی که اختلافات دیرینه داشته و اختلافات‌شان به بیش از یک دهه قبل برمی‌گردد در مسیر روستا همدیگر را دیده و برنمی‌تابند.

وی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به وقوع یک فقره قتل می‌شود، اضافه کرد: یکی از آن‌ها دیگری را با اسلحه شکاری، تعقیب کرده و در یکی از خانه‌ها پیدا کرده و متاسفانه با ۸ تیر به گلوله می‌بندد.

رحمتی با اشاره به اینکه فرد مضروب در این درگیری در بیمارستان، فوت می‌کند، اضافه کرد: عوامل آگاهی شهرستان و تمام پلیس‌های تخصصی این شهرستان نسبت به قضیه، حساس شده و به محل منازعه مراجعه کرده و مسببین و عاملین را دستگیر می‌کنند و همه تحت نظر و بازداشت هستند.

وی تصریح کرد: توصیه پلیس به تمام شهروندان این است که ابتدا برای حل مشکلات خود به قانون مراجعه کنند، ضمن اینکه کنترل خشم داشته باشند تا این اتفاقات پیش نیاید.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه وقوع قتل در این حادثه، محرز شده است، اضافه کرد: اسلحه شکاری، کشف و ضبط شده و ضارب نیز دستگیر شده و پرونده قتل در فرآیند و مراحل تحقیقات اولیه است

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست