• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • شناسه خبر: 23296

۳۶۸ واحد مسکونی در گلشهر زنجان توسط بنیاد مسکن ساخته می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزو استانهای پیشرو در سطح کشور به شمار می آید با توجه به بررسیهای انجام شده این بنیاد در پالایش و ساماندهی متقاضیان این طرح مهم همچنین شر ...

رضا خواجه ای در گفت و گو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد :  ۷۱۲ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت بوده که مساحت کل زمین های واگذار شده برای احداث این پروژه ها ۴۷ هزارو ۹۳۵ متر مربع است.

ثبت نام مسکن ملی شروع شد/ اعلام اسامی شهرها - ایسنا

وی اضافه کرد: پروژه های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان به احداث و تکمیل یکهزارو ۱۳ واحد مسکونی از ابتدای تاسیس این نهاد تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر پروژه ۱۸ واحدی وصال ابهر و ۵۲ واحدی مسکن محرومین هیدج تکمیل شده و در مرحله واگذاری است.

خواجه ای، تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، که ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامیدند، ضروری عنوان کرد و افزود: حمایت‌ از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه ها تحقق یابد.

وی، یکی از اولویت های مهم این نهاد انقلابی را در سال جاری تأمین و تولید مسکن بر شمرد و خاطرنشان کرد: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در شرایط کنونی این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست