• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • شناسه خبر: 23692

۵ هزار واحد مسکن روستایی در زنجان احداث می‌شود

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در سال جاری ۵ هزار واحد مسکن روستایی را با صرف هزینه قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان احداث می‌کند.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در سال جاری برنامه ریزی شده تا ۵ هزار واحد مسکن روستایی با صرف هزینه کرد ۵۰۰ میلیارد تومان احداث شود و خوشبختانه تا حال حاضر ۲ هزارو ۹۰۵ فقره ابلاغ انجام گرفته و از سویی دیگر عقد قرار داد ۵۰۰ فقره نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های هادی نیز امسال ۴۸ میلیارد تومان هزینه خواهد شد عنوان کرد: مقرر شده تا مبلغ مذکور در ۸۴ روستا استفاده و روستائیان از طرح هادی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری در ۱۰۸ روستا در سطح استان آسفالت ریزی معابر انجام خواهد گرفت، گفت: تاکنون عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی در ۲۰ روستا به اتمام رسیده و بقیه روستا‌ها نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا حال حاضر مجموعا بیش از ۵۱ هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان مقاوم‌سازی شده است، ادامه داد: عملا در ۵۴ درصد واحد‌های مسکن روستایی مقاوم سازی صورت گرفته است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه در بحث مسکن ملی ساخت یک هزار و ۲۴ واحد مسکن ملی شهری در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است تصریح کرد: پیش‌بینی بر این است تا این مسکن‌ها طبق برنامه‌ریزی مقرر در طول دو سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد و تحویل متقاضیان شود.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست