• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۸
  • شناسه خبر: 23862

خطر لغو سفر

بعضی از رانندگان تاکسی های اینترنتی،بعد از سوار کردن مسافر از وی درخواست می کنند تا گزینه «لغو سفر» را انتخاب کند که در این صورت اگر راننده قصد آزار، اذیت، سرقت و ... داشته باشد امکان پیگیری مقدور نخواهد بود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» استفاده از تاکسی های اینترنتی گرچه مزایایی ازقبیل بهبود حمل و نقل شهری و صرفه جویی در هزینه و زمان داشته اما آسیب هایی هم متوجه آن بوده است که بخشی از آن مربوط به ناآگاهی مسافران این تاکسی ها است که در صورت عدم توجه می تواند مشکلاتی را برای انها ایجاد کند کما اینکه تا کنون هم مسافرانی از این ناآگاهی متضرر شده اند.

یکی از تهدیداتی که مسافران تاکسی های اینترنتی باید متوجه آن باشند مربوط به درخواست «لغوسفر» از سوی راننده است که اگر مسافران احتیاط لازم را نکنند خطرات و مشکلات پس از ان قابل پیگیری نخواهد بود.

بعضی از رانندگان تاکسی های اینترنتی برای خودداری از پرداخت کمیسیون به شرکت،بعد از سوار کردن مسافر از وی درخواست می کنند تا گزینه لغو سفر را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه، اطلاعات مسافر واطلاعات سفر مانند شماره خودرو، نام راننده و ساعت سوار شدن مسافر در شرکت مربوطه ثبت نمی شود و در صورتی که راننده قصد آزار، اذیت، سرقت یا حتی ادم ربایی داشته باشد، امکان پیگیری مقدور نخواهد بود.

از شهروندان درخواست می شود در هنگام استفاده از تاکسی های اینترنتی به هیچ عنوان درخواست راننده را نپذیرند و از انتخاب گزینه «لغو سفر» پرهیز کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست