• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۲۳
  • شناسه خبر: 23929

اضافه شدن میدل باس به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان

از محل اعتبارجذب اوراق مشارکت برای شهرداری زنجان مینی بوس دودرب (میدل باس ) به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان در هسته مرکزی شهر اضافه می شود.

یه گزارش «پایگاه خبری -تحلیلی پیام ملّت» رئیس شورای شهر زنجان در جلسه علنی شورای شهر باببان اینکه وظیفه داریم پیگیر رفع مشکلات شهروندان باشیم اظهار کرد: شاید در دو ره های قبل مواردی بوده مردم از که از اعضای شورا درخواست کرده اند ولی به نتیحه نرسیده اند و یا پیشنهاداتی داشته اند که به هردلیلی مورد قبول واقع نشده است و اکنون ازانتقادات و نظرات شهروندان استقبال می کنیم .

منصور مرادلو با اشاره به لزوم شرح صدر در مسئولیت ها افزود: شرح صدر یعنی یعنی تحمل در باب انتقادات که به نظر من صبورانه باید در مقابل انتقادات و نظرات مردم رفتار کرد و پیگیر بود.

وی گفت: در اتاق هم اعضای شورای شهر به روی مردم و رسانه ها باز است و همه اعضای شورای شهر خودشان میدانند که باید با بدنه اجتماع در ارتباط باشند. ما وظیفه داریم در مقابل همه مسائل شهر چشممان باز باشد و ازنصایح و نظرات مردم استقبال کنیم .

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه شورای شهر در حال بررسی برنامه های نامزدهای شهرداری است گفت:بعد از انتخاب شهردار به طور جدی وارد حوزه عملیاتی در مدیر یت شهری خواهیم شد.

همچنین در این جلسه کمک به بخش عمومی برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵شهید استان زنحان به مبلغ ۵ میلیارد تومان است تصویب شد.

تصویب احداث پل عابر پیاده در مناطق ۱و ۳و ۴ هم یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود.

ایجاد مرکز معاینه فنی در کنار سازمان اتوبوسرانی که به دلیل جابجایی ها، تغییر در محل آن که اتفاق افتاده بود هم تصویب شد یکی از محل های درآمد پایدار شهرداری است که هرچه زودتر برنده مناقصه کار خود را شروع خواهدکرد.

خرید مینی بوس دودرب یا میدل باس و اضافه شدن آن به ناوگان حمل و نقل درون شهری جهت تسریع در عبور و مرور در هسته مرکزی شهری نیز از مصوبات این جلسه بود که با توجه اینکه این مینی بوس ها مشکلات اتوبوسهای بزرگ را در ترافیک و حرکت در شهر ندارند یکی از اقدامات موثر در این تسریع در حمل و نقل عمومی شهر خواهد بود.

خرید این مینی بوس ها از محل اوراق مشارکتی است که برای اولین بارشهرداری موفق به جذب آن شده و اکنون هم مبلغ آن به حساب شهرداری واریز شده است .مبلغ این اوراق مشارکت ۶۰ میلیارد تومان است و باز پرداخت آن با احتساب سود نزدیک ۱۲۰ میلیارد خواهد بود که با توجه به اینکه ۵۰ درصد آن را دولت تقبل می کند ،مبلغ به عهده شهرداری برای بازپرداخت همان ۶۰ خواهد بود که در مدت چهارسال باید پرداخت شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست