• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۰۳
  • شناسه خبر: 24095

سلامت دانش آموزان خط قرمز ما است/فاصله آموزش حضوری با آموزش غیرحضوری از زمین تا آسمان است

آنچه برای ما اصل است، سلامت دانش‌آموزان می باشد و این خط قرمز ماست. اما حرکت به سوی آموزش حضوری شروع شده و نباید دچار تردید شد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسن ملکی؛ معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با حضور در زنجان در مراسم بازگشایی آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد : یاد شهدای عزیز به خصوص شهدای معلم و دانش آموز را گرامی می داریم و به روح دانش‌آموز قهرمان ایذه ای؛ علی لندی سلام و درود می فرستیم، این نوجوان قهرمان بار دیگر نشان می‌دهد، نوجوانان ما همواره در برابر استکبار و یا سایر عواملی که علیه نظام وجود دارد ، خستگی‌ناپذیر هستند.

ملکی گفت:  فاصله ی آموزش های حضوری با آموزش های غیرحضوری حتی با وجود پیشرفته ترین فناوری ها، از زمین تا آسمان است .

وی افزود: آموزش های حضوری سرمایه هستند، هرچند در حد بسیار کم و محدود برگزار شوند، چرا که در تعامل آموزشی است که دانش آموز و معلم ساخته می شود .

ملکی با اشاره به اهمیت آموزش های حضوری گفت: امروز ما به سوی آموزش های حضوری حرکت کرده ایم البته این حرکت تدریجی و اقتضایی است و آنچه باید بدانیم این است که این مسیر آغاز شده و باید با همکاری معلمان ، دانش‌آموزان و اولیاء بار دیگر شاهد بازگشایی کلاس‌های درس باشیم.

وی ابراز کرد : کلاس درس جای مقدس و با ارزشی است و هر کسی به مقامی رسیده از همین کلاس‌های درس بوده است، البته در این میان نباید منکر استفاده از فناوری‌های نوین بود.

معاون وزیرآموزش و پرورش گفت: در مسیر حرکت به سوی آموزش های حضوری باید راست قامت، عالمانه،  تدریجی و مدبرانه پیش رفت و انچه برای ما اصل است، سلامت دانش‌آموزان می باشد و این خط قرمز ماست اما حرکت به سوی آموزش حضوری شروع شده و نباید دچار تردید شد.ملکی  همچنین ابراز امیدواری کرد، با حمایت مسئولان ارشد استانی بتوانیم در زمینه آموزش های حضوری حرکت به سوی آموزش های حضوری نیز پیشگام در در سطح کشور باشیم .

مراسم بازگشایی آغاز سال تحصیلی جدید مدارس زنجان، با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولین استانی در محل آموزشگاه زنده یاد روغنی زنجانی ناحیه ۲ زنجان برگزار شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست