• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۱۲
  • شناسه خبر: 24256

میانگین پوشش بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان زنجان بالاتر از میانگین کشور است

میانگین پوشش بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در کل کشور در حدود ۲۲.۴ درصد است. در استان زنجان این رقم معادل ۳۰.۹ درصد بوده که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه جاری ۵۱ هزارو ۴۶۸ نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان شده‌اند، اظهار داشت: نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد بیمه شدگان ۸.۵ درصد رشد یافته است.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور ۳۴ هزار و ۸۳ نفر بیمه شده فعال عضو صندوق در استان هستند، افزود: میانگین سنی بیمه شدگان جدید نیز در حدود ۳۶.۹ سال است.

مدیر بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه ۴ هزارو ۲۱۰ خانوار نیز در حال دریافت مستمری از صندوق هستند، گفت: این تعداد خانوار قریب به ۵ هزارو ۲۶۶ نفر را شامل می‌شود که تعداد مستمری بگیران نیز نسبت به تیرماه سال گذشته ۱۲.۸ درصد در سال جاری رشد یافته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان تیرماه در حدود ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مستمری بگیران صندوق پرداخت شده است. با این حال میانگین پوشش بیمه شدگان در کل کشور در حدود ۲۲.۴ درصد است اما در استان زنجان این رقم ۳۰.۹ درصد است که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست