• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 24301

۶ هزارو ۷۰۰ تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس سایبری زنجان از زمان آغاز به کار این مرکز

در طول روز‌های گذشته مرکز فوریت‌های پلیس سایبری راه‌اندازی شد، که از زمان آغاز به کار این سیستم قریب به ۶ هزارو ۷۰۰ تماس تلفنی از سطح استان با پلیس فتا صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: بحث جرائم فضای سایبر بحث تخصصی است و لازم بود تا پلیس فتا استان در این حوزه مرکزی داشته باشد که با فوریت امدادخواهی که شکل می‌گیرد را کمک کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول روز‌های گذشته مرکز فوریت‌های پلیس سایبری راه‌اندازی شد، افزود: از زمان آغاز به کار این سیستم قریب به ۶ هزارو ۷۰۰ تماس تلفنی از سطح استان با پلیس فتا صورت گرفته است.

آدینه‌لو با بیان اینکه مرکز فوریت پلیس فتا استان با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و همچنین چت آنلاین با کاربران راه‌اندازی شد، گفت: کاربران از سطح استان در طول شبانه روز می‌توانند با این سامانه با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان مسدودی حساب‌های کلاهبردان در سطح استان پیگیری و انجام شد. اما درخواستی که از هم استانی‌ها وجود دارد این که به پیامک‌ها دقت داشته باشند و لینک‌های ناشناسی که در خواست وجه می‌کنند، توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان تصریح کرد: کلاهبرداری‌هایی که به شکل سازمان‌ یافته انجام می‌شود میلیاردی است، در طول هفته‌های گذشته نیز دو باند کلاهبرداری که از هموطنان در سطح کشور کلاهبرداری کرده بودند متلاشی شد.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست