• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۰۳
  • شناسه خبر: 24554

۷۰ درصد دانش‌آموزان ابهر واکسینه شده‌اند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: تاکنون ۷۰ درصد دانش‌آموزان ابهر واکسینه شده‌اند و امیدوارم در مدت باقیمانده کار واکسیناسیون به پایان برسد.

محمدحسین شریفیدر گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: مدارس کمتر از ۳۰۰ نفر دانش‌آموز از اول آبان و مدارس بالای ۳۰۰ نفر نیز از نیمه دوم آبان به صورت ترکیبی بازگشایی می‌شوند.

واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله گیلانی طی سه روز - ایسنا

وی، شرط تشکیل کلاس‌های حضوری را واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان خواند و افزود: شهرستان ابهر بین مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش استان زنجان با ۹۸ درصد واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد دانش‌آموزان ساکن در شهرستان ابهر واکسینه شده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده با استقرار اکیپ‌های واکسیناسیون در مدارس، کار واکسیناسیون به پایان برسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر با برشمردن آسیب‌های دوران کرونا برگزاری جلسات مستمر با اولیا را ضروری دانست و توضیح داد: برای اینکه آسیب‌های این دوران به حداقل برسد باید جلسات مستمری با اولیا، دانش‌آموزان و معلمان برگزار و موارد لازم به صورت کارشناسانه به آنان گوشزد شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر هم تربیت انسان صالح را مهم‌ترین هدف تعلیم و تربیت خواند و افزود: مدارس بعد از خانواده مهم‌ترین رکن تعلیم و تربیت هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست