• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۲۹
  • شناسه خبر: 25096

آغاز طرح پاییزه کتاب در زنجان

کتابفروشی‌های پاتوق کتاب زنجان، حوض نیلی، منهاج، شهر کتاب زنجان، کتابفروشی فرهنگان زنجان، کتابده فرهنگ از زنجان مجری طرح پاییزه کتاب هستند.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»- طرح پاییزه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابفروشی‌های سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابفروشی‌ها و حمایت از این گروه فرهنگی اجرایی می‌شود.

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ از پنج‌شنبه (بیستم آبان ماه ۱۴۰۰) در سراسر کشور آغاز شد و از شهر زنجان ۶ کتابفروشی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

کتابفروشی‌های پاتوق کتاب زنجان، حوض نیلی، منهاج، شهر کتاب زنجان، کتابفروشی فرهنگان زنجان، کتابده فرهنگ از زنجان و مجری طرح پاییزه کتاب هستند.

سقف مجاز خرید کتاب در این طرح ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه‌ی خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

در طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه‌ی ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه‌ای را با یارانه‌ی ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

طرح پاییزه کتاب سال ۱۴۰۰ از شنبه ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ۳ آذرماه با مشارکت ۹۷۹کتابفروشی درسراسر کشور برگزار می شود.

گفتنی است، بیست‌ونهمین دوره‌ هفته کتاب جمهوری اسلامی‌ایران از بیست‌ و چهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١۴٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست