• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 25192

اداره راهداری استان زنجان برای گذر از زمستان تجهیز است

۲۸۰ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در عملیات زمستانه استان زنجان فعالیت خواهند کرد.

مدیر‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در سطح استان یک هزارو ۳۲۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که پایگاه های امداد و نجات در ۳۱ راهدارخانه استان آماده برای خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه طرح راهداری زمستانی در سطح استان تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه‌دار خواهد بود، گفت: بیش از ۴۰۰ نیرو جهت خدمت رسانی مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر به شکل غیر مستقیم در سطح جاده‌های استان برای عملیات زمستانی آماده هستند.

علی‌اکبری با بیان اینکه قریب به ۲۸۰ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین قرار است در عملیات زمستانه فعال باشند، گفت: بیش از ۱۵ هزار تن نمک و ۳۰ هزار تن شن در راستای نمک‌پاشی جاده‌ها در حین و پس از بارش برف آماده شده است.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از ۳۷ دستگاه نظارتی ترافیک محور‌های مواصلاتی را رصد می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: همچنین مردم می‌توانند با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: از مردم استان درخواست داریم تا هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و اگر قرار بر مسدودی جاده‌ای توسط پلیس راه باشد مشکل و ترافیکی برای تردد کنندگان ایجاد نشود.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست