• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 25841

گردشگری ورزشی فرصتی جدید برای طارم

گردشگری ورزشی فرصت‌های جدیدی در طارم به ارمغان اورده است که ورزشکاران از استان، کشور و حتی کشور‌های دیگر برای دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی، پاراگلایدر، موتور‌سواری به این شهرستان سفر می‌کنند.

زهرا جعفری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» با بیان اینکه گردشگری می‌تواند در صورت توسعه و مدیریت مناسب، به ایجاد توسعه پایدار کمک کند اظهار داشت: گردشگری ورزشی، به‌عنوان بخشی از گردشگری، برای دستیابی به توسعه پایدار به روش متمایزی به توسعه گردشگری کمک می‌کند.

وی افزود: شهرستان طارم به لحاظ جغرافیایی، فرهنگی و تاریخی موقعیت بسیار مناسبی به لحاظ گردشگری ورزشی دارد و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند سبب کسب درامد و اشتغالزایی شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم با تاکید بر اینکه گردشگری ورزشی فرصت‌های جدیدی در منطقه به ارمغان می‌آورد، گفت: در شهرستان طارم با توجه به شرایط جغرافیایی ورزشکاران از استان، کشور و حتی کشور‌های دیگر برای دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی، پاراگلایدر، موتور‌سواری به این شهرستان سفر می‌کنند.

وی عنوان کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم در نظر دارد تا برنامه‌های متنوعی را در راستای توسعه گردشگری ورزشی به اجرا در آورد.

جعفری با تاکید بر اینکه هرچه گردشگری ورزشی توسعه یابد، ایمنی، اهمیت بیشتری خواهد داشت، تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی، باید با حداقل خطر برنامه‌ریزی شوند و شرکت‌کنندگان باید از موارد خطرساز و ایمنی آگاهی داشته باشند تا با رضایت وارد این حیطه شوند. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست