• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 25822

توسعه بازار در دو محور فیزیکی و مجازی برنامه ستاد تنظیم بازار استان زنجان

ستاد تنظیم بازار استان در جهت توسعه بازار در دو محور فیزیکی و مجازی برای بهبود معیشت و سفره مردم برنامه دارد.

جعفری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت:بحث بهبود معیشت مردم و سفره جامعه از  اولویت های دولت جدید است بنابراین ستادتنظیم بازار استان در دو محور در جهت توسعه بازار به لحاظ فیزیکی و مجازی است.

وی افزود: در بازار فیزیکی هدف این است تا با عرضه مستقیم کالا در بازار‌های روز بتواند با ایجاد فضای رقابتی اقتصادی در تعدیل قیمت‌ها
اثر گذار باشد
.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بحث توسعه بازار‌های فضای مجازی که بتواند کالا‌ها و محصولات
را در دسترس استان و کشور قرار دهد از جمله برنامه‌ها است، گفت: در بعد دیگر نظارت و کنترل بر بازار پیگیری می‌شود و در این زمینه دستگاه قضا و دادگستری با تمام قوا
در حال کمک رسانی هستند
.

وی عنوان کرد: دادستانی، دستگاه قضا، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف در قالب اکیپ‌های مشترک طرح تشدید
نظارت و بازرسی را در دستور کار دارند
.

جعفری تاکید کرد: تا زمانی که مطمئن شویم بازار در شرایط مناسب قرار دارد و روند رو به بهبودی است در کنار افزایش عرضه اقلام و شفافیت
قیمت‌ها این نظارت‌ها ادامه دار خواهد بود تا رفته رفته شرایط به نفع مردم تغییریابد
.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست