• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۱۴
  • شناسه خبر: 25890

۱۰۰درصد بودجه عمرانی شهرداری محقق شده است/کمبود ۳۰دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل

بودجه شهرداری ۸۲۹ میلیارد بوده است. از این مبلغ ۳۸۹ میلیارد بودجه جاری بوده و بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی بوده است که در ۹ ماهه سال جاری تقریباً ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی محقق شده است.

سرپرست شهرداری زنجان در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد : در حال حاضر ۶۰۰ هکتار فضای سبز را نگه داری می کنیم و امسال هم نزدیک به ۱۵ هکتار توسعه فضای سبز داشتیم .

سلطانی محمدی با بیان اینکه در مجموع برنامه این بوده است که فضای سبز به صورت عمومی توسعه یابد و در این راستا ۱۰هزار اصله درخت به فضای سبزشهری اضافه شده است.

وی گفت: ایجاد بوستان در مناطق کوی فرهنگ مصباح، کوی جنت الهیه، نگهداری از پارک علم و فن‌آوری، مدافعان حرم پارک بزرگ گلشهر و نیکان را از جمله اقدامات در حوزه توسعه فضاهای سبز شهری بوده است .

سرپرست شهرداری زنجان گفت: بودجه شهرداری ۸۲۹ میلیارد بوده است از این مبلغ ۳۸۹ میلیارد بودجه جاری بوده و بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی است که در ۹ ماهه سال جاری تقریباً ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی محقق شده است.

وی در خصوص اختصاص اتوبوس به آرامستان بهشت نیز گفت: درمسیرهای فعلی برای زمان حداقل ۱۰ دقیقه ای باید ۱۱۰ دستگاه اتوبوس داشته باشیم که از این تعداد در حال حاضر ۸۰ دستگاه در حال تردد هستند و ۳۰ دستگاه کمبود داریم که با اضافه شدن مینی بوس ها طی ۷ ماه آینده تا حدودی این نیاز و کمبود بر طرف خواهد شد.

سلطانی محمدی بابیان اینکه قرارداد تعمیر و بازسازی اتوبوسها نیز انجام شده است گفت: شهرک های اقماری نیز از مشکل کمبود اتوبوس رنج می برند که تا یکسال آینده با اضافه شدن اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل مشکل شهروندان هم حل خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست