• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۱
  • شناسه خبر: 26071

نمایشگاه صنایع دستی در زنجان آغاز به کار کرد

نمایشگاه صنایع دستی با حضور ۱۲ استان کشور از امروز ۲۱دی ماه تا ۲۴ دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار میشود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» نمایشگاه صنایع دستی با حضور ۱۲ استان کشور از امروز ۲۱دی ماه تا ۲۴ دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین آغاز به کار کرد.

براساس فراخوانی که ارسال شده بود ۱۲ استان از جمله استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، گلستان، البرز، یزد، کردستان و زنجان در رشته‌های شاخص و بومی مناطق خود حضور دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر هنرمندان و صنعتگران از سراسر کشور، شرکت‌های تعاونی، فروشگاه‌ها و مراکز تخصصی صنایع‌دستی استان نیز حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه با همکاری و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار میشود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه ملی صنایع‌دستی علاوه بر ایجاد بازار فروش برای صنعتگران، عرصه رقابتی میان صنعتگران به‌حساب می‌آید و موجب ترویج هر چه بیشتر کار در عرصه صنایع‌دستی است، گفت: مردم ما می‌توانند در نمایشگاه از نزدیک با تولیدات عرصه صنایع‌دستی آشنا شوند بنابراین برگزاری نمایشگاه‌های ملی صنایع‌دستی موجب رونق هر بیشتر صنایع‌دستی می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست