• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 26317

۴ محور مواصلاتی استان زنجان همچنان مسدود است/ بسته شدن مسیر اکثر روستاها با کولاک شدید برف

در حال حاصر جاده دندی-تکاب، تهم- چورزق، جاده قدیم طارم و جاده نیک‌پی -ماهنشان و اکثر مسیر‌های روستایی استان زنجان به دلیل کولاک شدید برف و کاهش دید افقی مسدود است.

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در حال حاضر در تمام مسیر‌های مواصلاتی استان اعم از آزاد‌راه‌ها، جاده‌های اصلی، کوهستانی و غیر کوهستانی وزش باد مشاهده می‌شود و کولاک برف وجود دارد و عملا دید افقی به کم‌ترین میزان کاهش یافته است و این امر تاثیر خود را بر کم نتیجه شدن عملیات برف روبی گذاشته است.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم در چنین شرایطی به هیچ وجه وارد جاده‌ها نشوند و اگر سفر واقعا ضروری است حتما زنجیر چرخ، چراغ مه‌شکن، لوازم گرمایشی به همراه خود داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاصر جاده دندی-تکاب، تهم- چورزق، جاده قدیم طارم و جاده نیک‌پی -ماهنشان به دلیل کولاک شدید برف و کاهش دید افقی مسدود است.

وی با بیان اینکه جاده‌های ابهر-قیدار، زنجان -دندی که به دلیل کولاک صبح امروز مسدود اعلام شده بودند، عصر امروز بازگشایی شدند، عنوان کرد: تردد در این مسیر‌ها صرفا با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

یوسفی گفت: علی‌رغم بازگشایی اکثر جاده‌های روستایی، به دلیل وقوع کولاک از بعد از ظهر امروز دوباره بسیاری از این مسیر‌ها مسدود شدند و تلاش برای بازگشایی توسط عوامل راهداری ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون ۵۰ اکیپ راهداری در سطح استان مستقر هستند و خدمات رسانی برای بازگشایی جاده‌ها و احیانا امداد رسانی به رانندگان همچنان ادامه دار است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست