• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۱
  • شناسه خبر: 26341

بازگشایی ۸۹ مسیر روستایی استان زنجان/ محور‌ تهم-چورزق، دندی-تکاب چند روز پس از بارش همچنان مسدود است

با اینکه راه روستا‌ها چندین بار مورد بازگشایی قرار گرفته اما به دلیل کولاک دوباره مسدود شده است و امروز راه ۸۹ روستا باز شده و راهداران تلاش می‌کنند تا فردا تمام مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

صفی‌الله کرامتی، مدیر کل بحران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها همچنان ادامه دار است با این وجود محور دندی به تکاب، تهم-چورزق همچنان مسدود است و امید می رود تا در ساعات پیش رو این مسیر‌ها نیز بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه راه روستا‌ها چندین بار مورد بازگشایی قرار گرفته اما به دلیل کولاک دوباره مسدود شده است، گفت: امروز راه ۸۹ روستا باز شده و راهداران در حال بازگشایی سایر مسیر روستا‌ها هستند تافردا تمام مسیر‌ها بازگشایی شود.

مدیر کل بحران استان زنجان با بیان اینکه بازگشایی مسیر ها با همراهی هلال‌احمر، راهداری، پلیس راه و سایر ارگان‌ها مورد بازگشایی قرار گرفته است، تصریح کرد: محور‌های ابهر- قیدار، زنجان-دندی و نیک‌پی -ماهنشان امروز مورد بازگشایی قرار گرفت.

وی خاطر‌نشان گرفت: محور‌هایی که مورد بازگشایی قرار گرفته تردد همچنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است اما باز هم توصیه به رانندگان این است که از تردد های غیر ضرور در سطح محور‌های مواصلاتی استان خود‌داری کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست