• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 26546

نمایشگاه کیف و کفش در زنجان دایر می‌شود

روز‌های انتهایی بهمن ماه نمایشگاه کیف و کفش از تولید به مصرف در زنجان دایر می‌شود تا علاوه بر عرضه هنر دست هنرمندان زنجانی، بازدیدکنندگان نیز بتوانند به راحتی و بدون واسطه از تولید کننده محصولات را خریداری نماید.

خالقی، فرماندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» در ارتباط با بازار روز زنجان اظهار داشت: بازار‌های روز می‌تواند تاثیر قابل توجهی در راستای کنترل و تعدیل قیمت اقلام داشته باشد اما در طول دو سال اخیر شیوع کرونا مانع از برگزاری این بازار‌ها شد.

وی با بیان اینکه عمده مراکز تجاری زنجان در مرکز شهر واقع شده است افزود: این امر خود تبعات خاصی دارد چراکه علاوه بر افزایش ترافیک سنگین، سبب افزایش تصادفات و مشکلات دیگر در این محل نیز شده است.

فرماندار زنجان گفت: برای دسترسی هرچه راحت‌تر شهروندان به اقلام تصمیم بر این شد تا همان محل جمعه بازار سابق برای برپایی دوباره این بازار مورد استفاده قرار گیرد و از هفته گذشته نیز اقدامات لازم در این راستا انجام شده، هر چند برخی مشکلات در این محل وجود دارد و باید ساماندهی بیشتر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام عید برنامه‌ریزی بر این است تا بازار‌های روز دیگر در سطح شهر دایر باشد، تصریح کرد: در روز‌های انتهایی بهمن ماه نمایشگاه کیف و کفش از تولید به مصرف دایر می‌شود تا علاوه بر عرضه هنر دست هنرمندان زنجانی، بازدیدکنندگان نیز بتوانند به راحتی و بدون واسطه از تولید کننده محصولات را خریداری نماید.

خالقی بیان کرد: در طول دو هفته آخر اسفندماه بازار بهاره در شهر زنجان راه اندازی می‌شود که این امر نیز کمک کننده به تعدیل قیمت و دسترسی سریع به کالاها خواهد شد با این حال زمان دقیق و مکان این نمایشگاه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست