• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 26564

۳ هکتار به محدوده حسین‌آباد شهرستان ابهر اضافه می‌شود

اضافه شدن ۳ هکتار به محدوده حسین‌آباد شهرستان ابهر مورد پیگیری بود که مشکل این اراضی حل شده است و نویدی برای مردم این شهر است.

ذوالقدر، سرپرست فرمانداری ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در شهرستان ابهر تعدادی پروژه نیمه تمام از جمله کتابخانه عمومی، مدرسه خیر‌ساز، سالن ورزش ۳ هزار نفری و چندین پروژه دیگر وجود دارد که چندین سال است به دلیل وجود مسائلی نیمه کاره مانده‌اند.
وی افزود: پیگیر هستیم تا بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار در سطح شهرستان کار‌های زمین مانده را به اتمام برسانیم تا مردم بتوانند از این پروژه‌ها استفاده لازم را ببرند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر گفت: در بحث تغییر مدیریت توافقاتی با برخی شرکت‌های منطقه به خصوص تکمیل برخی پروژه‌هایی که سالیان سال زمین مانده و هیچ عنوان اعتبار پیش‌بینی نشده، انجام گرفته تا به این پروژه‌ها اعتبار تخصیص یابد و به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه در حسین‌آباد ابهر الحاق ۳ هکتار به محدوده شهری با یک دستور کار حل شد و از روز بعد به اجرا درآمد، عنوان کرد: اضافه شدن این مساحت به محدوده شهر به عنوان یکی از اقدامات موثر بود زیرا مردم در این راستا واقعا تحت فشار بودند.
ذوالقدر تاکید کرد: پیگیری امور در سطح شهرستان ادامه دارد و امیدواریم با همراهی سایر مسئولان به نتایج مطلوب در این راستا دست یابیم و مسائلی از شهرستان را حل نماییم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست